نمایند ه مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: 70 درصد حقوق های نجومی  در مصوبات مجلس شکل گرفت است.

ریشه ی حقوق های نجومی در مجلس  استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمید رضا حاجی بابایی  نماینده مردم همدان و فامنین تصریح کرد: در مورد حقوق و دستمزد  نجومی به این جمع‌بندی رسیده‌اند که کشور را نمی‌توان اینگونه اداره کرد و نباید افراط و تفریط داشت.

وی با بیان اینکه باید تا حقوق 5 میلیون تومان افراد آسیب پذیر محسوب می شوند گفت: سال آینده حداقل حقوق یک میلیون و 160 هزار تومان در نظر گرفته خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان حقوق‌های تا دو میلیون و 300 هزار باید از مالیات معاف باشند، گفت: از 2 میلیون تا 6 میلیون و 900هزار 10 درصد مالیات، از این میزان تا 9 میلیون و 200 هزار تومان 15 درصد مالیات و از این مقدار تا حقوق 13 میلیون و 800  به میزان 25 درصد و از این مبلغ به بالا نیز شامل 35 درصد مالیات می‌شود و این مصوبه کمیسیون تلفیق است.

حاجی بابایی با بیان  اینکه پاداش‌های پایان خدمت در برخی موارد واقعا ظلم است گفت: ما پاداش پایان خدمت یک میلیارد  200 میلیون تومانی را در کشور داشتیم و کسی که ماهانه یک میلیون و 160 هزار حقوق دارد تا چند سال باید کار کند تا به این مبلغ برسد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در یک قلم تنها 3 هزار و 500 میلیارد پاداش پایان خدمت در نظر گرفته است گفت: 70 درصد حقوق های نجومی ناشی از مصوبات مجلس است.

وی ادامه داد: حقوق های نجومی در مصوبات مجلس شکل گرفت و این موضوع در اجرا و قانون گذاری مشکل داشته که در مجلس نیز اعلام شده است و  به شخص خاصی نیز نباید آن را منتسب کنیم.

وی بیان کرد: کل یارانه‌ها در ماه 3 هزار میلیارد است و در یک قلم تنها 3 هزار و 500 میلیارد پاداش پایان خدمت در نظر گرفته شده است و این برای شخصی است که 50 تومن حقوق دریافت می‌کند و اگر همه این پاداش‌های نجومی به بودجه دولت برگردد بسیاری مشکلات برطرف می شود.

حاجی بابایی اظهار داشت: امیدواریم بودجه دولت عادلانه توزیع شود و امیدواریم  موال آینده در مورد بازنشستگان نیز بودجه ای را داشته باشیم.

انتهای پیام/د.ا

حقوق های نجومی در مصوبات مجلس شکل گرفت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
امیدوارم همه حقوق ها یکسان سازی شه